שינויים בהרגלי הצריכה: דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, yes ובזק בינלאומי שוחח עם אריה וליאת על הרגלי הצפייה של הישראלים ועל הרגלי הצריכה שלהם באמצעי התקשורת.
הוא אמר כי "יש דרמות מטורפות השנה. בכל בית יש עשרה מכשירים שדרכם צופים בטלוויזיה, וזה שינוי מאוד גדול שקורה עם השנים ואנחנו רואים שיש כמעט בכל הבתים יש לפחות טלוויזיה חכמה אחת. קצת פחות משני שליש צופים בערוצים הליניאריים. אבל היום כמעט 30% צופים בוי או די, בהקלטות ובקאצ' אפ, ובסטרט אובר".