איפה הכסף
עם ענת דוידוב

שינויים בהרגלי הצריכה

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, yes ובזק בינלאומי על הצריכה של הישראלים באמצעי התקשורת אחרי הקורונה: "הצפייה הנידחת הכפילה את עצמה"


שינויים בהרגלי הצריכה: דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, yes ובזק בינלאומי שוחח עם אריה וליאת על הרגלי הצפייה של הישראלים ועל הרגלי הצריכה שלהם באמצעי התקשורת. 

הוא אמר כי "יש דרמות מטורפות השנה. בכל בית יש עשרה מכשירים שדרכם צופים בטלוויזיה, וזה שינוי מאוד גדול שקורה עם השנים ואנחנו רואים שיש כמעט בכל הבתים יש לפחות טלוויזיה חכמה אחת. קצת פחות משני שליש צופים בערוצים הליניאריים. אבל היום כמעט 30% צופים בוי או די, בהקלטות ובקאצ' אפ, ובסטרט אובר". 

20/12/2022

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


שינויים בהרגלי הצריכה
שינויים בהרגלי הצריכה  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris