איריס קול

"הפרמייה של המותג עלולה להיפגע"

קסטרו יצאו למבצע חיסול על כל הסחורה שלהם והחנויות רוקנו • נטע צ'חנובסקי ('MAKO') האם תהיה פגיעה עתידית במותג?: "יש כאן סיכון שהם לוקחים"


מותג האופנה 'קסטרו' יצא למבצע חיסול שרוקן את מדפי החנויות, אך חוץ מהלקוחות המרוצים, מומחים לכלכלה הביעו את החשש שלהם מפגיעה אפשרית במותג. סביב הסוגיה שוחחה איריס קול עם נטע צ'חנובסקי ('MAKO') שהביאה את משנתה בנושא. 

היא סיפרה כי "אנחנו רואים את התמונות מהסניפים, ממבט ראשון רואים את זה ואפשר לראות שהכול נחטף והכל נמכר אנשים יכולים לחשוב שזה טוב לקסטרו, אם אנחנו לא מסתכלים על הטווח הקצר אלא הרחוק, הם לא מצליחים במבצע הזה, הם עלולים ליצור כישלון מהדהד. המכירות עלולות לפגוע בתדמית של המותג, אנשים שקונים מכנסיים ב-33 שקלים, האם הם יקנו אותם בעונה הבאה במחיר מלא? כנראה שלא. הפריימה של המותג עלולה להיפגע", קבעה.

26/01/2023

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


מה קורה בקסטרו?
מה קורה בקסטרו?  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris