מותג האופנה 'קסטרו' יצא למבצע חיסול שרוקן את מדפי החנויות, אך חוץ מהלקוחות המרוצים, מומחים לכלכלה הביעו את החשש שלהם מפגיעה אפשרית במותג. סביב הסוגיה שוחחה איריס קול עם נטע צ'חנובסקי ('MAKO') שהביאה את משנתה בנושא.
היא סיפרה כי "אנחנו רואים את התמונות מהסניפים, ממבט ראשון רואים את זה ואפשר לראות שהכול נחטף והכל נמכר אנשים יכולים לחשוב שזה טוב לקסטרו, אם אנחנו לא מסתכלים על הטווח הקצר אלא הרחוק, הם לא מצליחים במבצע הזה, הם עלולים ליצור כישלון מהדהד. המכירות עלולות לפגוע בתדמית של המותג, אנשים שקונים מכנסיים ב-33 שקלים, האם הם יקנו אותם בעונה הבאה במחיר מלא? כנראה שלא. הפריימה של המותג עלולה להיפגע", קבעה.