מאתמול (ג') הצטברו תלונות רבות של לקוחות שהזמינו מאתר 'שופרסל אונליין' שטענו כי הותרעו על חיוב עתידי על אותה הזמנה כמה וכמה פעמים. נווית זומר ('ידיעות אחרונות') שוחחה עם ענת דוידוב ועדכנה בפרטים.
"הרבה מאוד אנשים קיבלו הודעה על 14 פעמים חיוב על אותה הזמנה", אמרה, והסבירה: "זה מופיע אבל בחיוב עתידי, זה לא בוצע בפועל. אתמול בלילה חלק מהם גילו שהכרטיס שלהם חסום. זה רק ללקוחות אונליין אבל יש הערכה של כמה אלפי חיובים. זו כנראה תקלה בחברה הסולקת שעובדת עם שופרסל, זה לא משהו בזדון או משהו ששופרסל אחראית עליו".