משפיענית הביוטי יעל יעקובי, מנהלת את קהילת האיפור הגדולה בישראל - 'מכורי איפור אנונימיים', שוחחה עם איריס קול ב־103fm, וחשפה את כל המתרחש מאחורי הקלעים של עסק משפיעניות הביוטי ברשתות החברתיות.
"אני מניחה שחברות הבינו סוף סוף שהמכירות שלהן מגיעות מהרצפה ולא מלמעלה, זאת אומרת, הן יודעות כבר לזהות מי ימכור להן את הדברים הכי טוב", אמרה. "אז הם פונים לאנשים שיש להם ויראליות מאוד גדולה, או שנחשבים מאוד מהתחום שלהם, או שהם נחשבים מאוד אמינים".
עוד הסבירה על הקונפליקט בשיווק מוצר שאינו מושלם: "יש הבדל בין מוצר שלא מושלם לבין מוצר שהוא ממש ממש לא טוב, אני יכולה להגיד לך לגבי, אולי לא הציעו לי סכום מספיק גבוה כדי שאמכור את כל העקרונות שלי, אבל אני יכולה להגיד שאני דחיתי הרבה מאוד שיתופי פעולה עם חברות מסוימות, אני לא יכולה לעמוד מאחורי דברים שאני לא באמת מאמינה בהם".