במהלך הימים האחרונים, מכר רמי לוי, הבעלים ומנכ"ל של רשת השיווק 'רמי לוי שיווק השקמה', כ־40 אלף דסקיות עם הכיתוב 'לבנו עם חיילי צה"ל - עם ישראל חי'. המהלך, הדומה לזה של מטה משפחות החטופים, התקבל בטונים צורמים, זאת בעקבות מה שהגדירו במטה כהתרסה שעלולה להוביל לאובדן הכנסותיו.
לוי שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב והסביר את המהלך. "למה זה צריך לעשות רעש?", שאל. "אני לא מבין מה הבעיה פה. לא הבנתי את הבעיה עד עכשיו. הדסקית עולה לי 5 ש"ח ואני מוכר אותה ב־5 ש"ח. זה כסף קטן יחסית למה שאנו תורמים לחיילי צה"ל. רצינו שעם ישראל יזדהה עם החיילים".
"אני בעצמי רכשתי מהמטה 10 דסקיות, לא חשבתי על זה", הוסיף. "לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד. אני לא מוכר ב־30 שקל. מתנצל אם פגעתי בהם".