איתי יעקב, כתב האופנה של 'ynet', שוחח עם איריס קול ב-103fm על בחירתה של אדידס בבלה חדיד, הידועה בהשמצות נגד ישראל, לשמש כפרזנטורית לקמפיין חדש שבו שהם משיקים נעל ספורט שהוצגה לראשונה באולימפיאדת מינכן ב-1972, שבה נרצחו 11 ספורטאים ישראלים.
"זה בעיקר חסר רגישות ומעיד בעיקר לדעתי על קבלת ההחלטות באדידס", אמר יעקב והוסיף: "המהלך השיווקי של אדידס, לקחת את בלה חדיד לקדם קולקציה של נעליים שהושקו באולימפיאדת מינכן ב-1972, וגם לא להגיד שום דבר על הטבח הנוראי שהיה שם, אז לא צריך להיות איש שיווק גאון כדי לעשות את החיבורים ולהבין שמשהו פה עקום".