מורן יהונתן פריאל, מטפל רגשי והרבליסט קליני, הסביר בשיחה עם פרופ' קרסו וצ'רלי בוזגלו איך ניתן להפוך את תחושת האכזבה לטובתנו.
"יש כמה דרכים לעשות את זה ואחת מהן זה עיקרון הדיוק. הרבה פעמים אנחנו מכוונים לאיזושהי מטרה שנראית לנו רצויה או נכונה לנו ולעיתים קרובות לצערי, אין מנוס מלהבין שאותו דבר, או שהוא לא היה מדויק לנו מלכתחילה או שלא עשינו את הצעדים המדויקים לנו להוביל אותנו לשם", אמר.
בהמשך נתן עצה: "כשאנחנו רוצים לסייע למישהו שחווה אכזבה, יש שלושה צעדים עיקריים לעשות - הצעד הראשון הוא הקשבה, בשלב השני אנחנו רוצים להראות אמפתיה ולגיטימציה, השלב השלישי שזה לב העבודה של הטיפול הרגשי אצלי בקליניקה, זה עיצוב הנרטיב. אכזבה אני לא מגדיר אותה כרגש אלא כחוויה".