במלאות 70 שנה למותה של פרידה קאלו האחת והיחידה החליטו במוזיאון בחולון לפתוח בתערוכה הנושאת את השם 'פרידה ודייגו – סיפור אהבה יצירתי' המעניקה הצצה לסיפור חייהם דרך כרזות מעוצבות וצבעוניות במיוחדת התואמות את הקשר הגועש בין השניים. בשל כך ביקשה איריס קול לשוחח עם יוסי למל, נשיא אגודת המעצבים הגרפיים בישראל, ואוצר התערוכה.
"'סערת פרידה קאלו' אני קורא לזה. רק השנה יצא סרט חדש עליה. זה גורף. בכל החזיתות – בובות ברבי, קולקציות, אופנה, מצעים. למה היא? קודם כל מערכת היחסים שלה עם דייגו שהייתה מלאה ביצירתיות ויציריות. הם נישאו, התגרשו, עוד פעם נישאו. בגדו אחד בשני. לפרידה היו יחסים עם גברים ונשים, הדברים האלה היו בוטים בתקופה מאוד שמרנית. פרידה הפכה לסמל פמיניסטי. היא הפכה לתאגיד", סיפר למל.