כיצד יתגברו תאגידי האופנה כנגד האופנה המהירה? יוצר התוכן שגיא לירן שוחח על כך עם איריס קול ב-103fm.
לדבריו, "עולם האופנה עובר שינוי. H&M וזארה, שני תאגידי האופנה מובילות את הטרנד שאומר בעצם שאף אחד לא רוצה להיות 'שיין' או 'טמו' והם בעצם מתחברים למעמד הגבוה. התאגידים הגדולים החליטו שלא להתחרות איתן באותו השטח. הם הולכים להעלות את המחירים מאוד אבל זה הולך לבוא עם העלאה באיכות".
עוד הוסיף: "התאגידים שמו על דגלם להעלות את הערך שהם מציעים, כבר לא לעושת קולקציות חד-פעמיות, אלא לעשות דברים שהם אייקונים ועל זמניים. כרגע זו הבטחה, אבל אם מסתכלים 5 שנים קדימה לשם העולם הולך. אנשים רוצים ערך לדברים שלהם".