איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלי רשת המזון יוחננוף, הסביר באיזה אופן הוא עושה מאמצים להקל על הצרכן על אף עליות המחירים והעלאת המע"מ
"מה שאנחנו גובים זה בדיוק מה שאנחנו משלמים למדינה באופן מיידי". "מה שמעניין את הצרכן זה מי שיודע לתת לו את המענה האמיתי ליוקר המחיה. המון במותגים פרטיים", הסביר.
לדברי יוחננוף: "היום המלחמה עברה לשלב הרבה יותר אגרסיבי וענייני. אנחנו נותנים לצרכן את היכולת לבחור וכך הוא עושה. במקום להתלונן על הספק שמעלה את המחירים שלו, בשנה האחרונה אנחנו רואים את הצרכנים יותר פתוחים למותגים פרטיים".