נווית זומר, כתבת הצרכנות של 'ידיעות אחרונות' ו-'ynet', שוחחה עם ענת דוידוב ב-103fm וסיפרה על חברת וולט שמשיקה מנוי חודשי בסך 49 שקלים.
רווית פתחה ודיברה על המרוויחים מהמנוי החדש: "יש כאלו שכן ירוויחו מזה ויש כאלו שלא. אם אתה לקוח שפחות מארבע פעמים בחודש מזמין וולט, אז אתה ממשיך במסלול הרגיל ונוספים לך שני שקלים בממוצע דמי תפעול. עד היום דמי התפעול היו 2 שקלים למשלוח, ועכשיו הם הלכו לשיטה הפרוגרסיבית. זאת אומרת – אם אתה מזמין עד 60 שקל, זה יורד לשקל. אם מעל זה חמישה אחוזים מההזמנה, עד 5.90".
עוד הוסיפה: "המנוי החדש, שיעלה 49 שקלים, משתלם בהנחה שדמי המשלוח הממוצעים שלך הם 14 שקלים, זה משתנה לפי המרחק. הרוב משלם 14 שקלים. אם את מזמינה יותר מחמש פעמים בחודש אז זה משתלם. אם לא אז לא להתעסק עם זה, כי יש לזה גם אותיות קטנות. זאת אומרת, אתה אומנם יכול להזמין חודש ראשון חינם ואין הגבלה למספר הפעמים שתזמין. אם אתה לקוח כבד שמזמין כל יום או יומיים, זה משתלם מאוד. אתה חוסך 14 שקלים פחות תוספת של דמי תפעול, כי דמי מנוי כן משלמים במנוי".
לסיום אמרה: "אני יכולה לתמצת את זה לשורה אחת – מי שעושה הזמנות בתדירות גבוהה, עובר את הארבע-חמש הזמנות בחודש, שווה לו".
עריכה: אלון גבאי