איריס קול

"זה לא יחסי אדם-מסך, זה יחסי אדם-תעשייה"

אסף בנר, מנכ"ל מהפכת הקשב, על ההתמכרות של אנשים ברחבי העולם למסכים • טען: "החברות הגדולות בעולם במאבק ללכוד את תשומת הלב"


למה אנחנו מכורים למסכים? האם אנחנו מסוגלים להסתדר בלעדיהם? אסף בנר, מנכ"ל מהפכת הקשב, בשיחה מרתקת עם איריס קול ב-103fm מנקודת מבט קצת אחרת על המאבק הגלובלי שמתנהל בין האנשים הפשוטים לתאגידים עולמיים סביב השימוש במסכים. 

"יש לנו עוד כמה חולשות בחיים שאנחנו מוכנים להתבונן בהם", שיתף תחילה בנר על חולשות אנושיות. "התפיסה הראשונה שלנו עלינו מול המסך שיושב אצלנו בכיס, על השולחן אומרת: 'זה אני והמסך', אני קניתי כיסוי אופנתי, זה ממש לי. אבל זה לא יחסי אדם-מסך, זה יחסי אדם-תעשייה. קוראים לזה כלכלת התשומת לב. החברות הגדולות בעולם היום והאנשים החכמים בעולם או לפחות הרבה מהם והם במאבק איתי. אתה לא נאבק מול המסך אלא מול מאות אלפי המהנדסים בסיליקון ואלי שרוצים ללכוד את תשומת הלב", טען בנר. "האדם הפשוט לא מתמודד מול המסך", הדגיש. 

09/03/2025

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm

סלולרי טלפון נייד
סלולרי טלפון נייד  |  צילום: jpg
Paris