למרות שאושרה על ידי כל הגורמים, ואף קיבלה את אישור הכנסת - רפורמת חלקי החילוף למכוניות שהייתה יכולה להשפיע על כל כיס ולהיאבק ביוקר המחיה טורפדה. הרפורמה המדוברת הייתה מובילה להוזלה משמעותית של חלקי החילוף לרכב, ובכך גם להוזלה של ביטוחי הרכב, אך נתקלה במחאות של בעלי המוסכים.
יוסי מזרחי, כתב 'חדשות 12' התייחס לידיעה וטען שהמטרה של שרת התחבורה מירי רגב הייתה להוריד את מחיר חלקי החילוף. "נשארה תקנה אחת שהיא הייתה צריכה לחתום עליה. שבועיים וחצי לפני היא הודיעה פתאום 'לא, אני חושבת שצריך לעשות את הכל מחדש'". לטענתו: "פעילי ליכוד לחצו מאוד כדי שהרפורמה לא תעבור. השאלה היא מה האלטרנטיבה? מה הם מציעים? אין להם שום תוכנית. הם אומרים 'בעתיד', אבל מתי זה בעתיד?"
תגובת נשיא טכנו טסט, שבי ברכה, ל'חדשות 12': "במסגרת הוויכוח המקצועי, עמדתנו הצודקות נדחו בחוסר צדק. עשיתי כל שלאל ידי והפעלתי את קשריי עם משפיענים כדי להוביל שינוי. אני לא רואה פסול בפעולותיי, ויש בכוונתי להמשיך בכך בכל כוחי".