רעות מתיתיהו ארגון, לקוחה של קווי חופשה, שיתפה בחיפושיה אחרי האחראים לכך שהיא, כמו רבים אחרים, תקבל החזר על טיסות שבוטלו בעקבות המבצע מול איראן: "שבע שעות לפני הטיסה שלנו לברצלונה, יום אחרי המתקפה, באזור חמש בבוקר קיבלנו הודעה מקווי חופשה שהשמיים נסגרים ולא להגיע לנמל התעופה. כמה שעות אחרי קיבלנו הודעה שטיסת החזור מבוטלת. ומאז לא שמענו מהם".
לדברי מתיתיהו ארגון, חברת התעופה בה הייתה אמורה לטוס היא בלו בירד, המופעלת על ידי חברת קוי חופשה: "שלחנו מייל לבלו בירד ולא קיבלנו מענה. שילמנו לא מעט כסף והוא שוכב איפשהו".
ענת דוידוב הביאה את תגובת חברת קוי תעופה: "מתחילת המלחמה קבוצת קווי חופשה פועלת מסביב לשעון לתת מענה וטיפול לכלל לקוחותיה גם בנושא הזיכויים. בנסיבות שנוצרו ומטבע הדברים ובעיקר בשל הצורך שהיה לטפל בנוסעים שנתקעו בחו"ל חל עיכוב בטיפול בפניות של נוסעים. על רקע העומס חלים עיכובים קטנים בטיפול בפניות לקוחות".