רועי קורן, מנכ"ל חברת הייעוץ senior market, שוחח עם דני דבורין ויעל חביב על שיווק לגיל השלישי והסביר על ההבדלים בין שיווק למבוגרים ביחד לצעירים.
"המושג של גיל שלישי הוא כבר לא רלוונטי, היום כבר יש לנו גיל רביעי וחמישי ולכן שאני מדבר על שיווק לאוכלוסייה מבוגרת זה כבר לא רלוונטי, הגיל לא משחק תפקיד", ציין קורן.
עוד הוסיף: "ההבדל בין אוכלוסייה מבוגרת לבין אוכלוסייה צעירה, זה קודם כול להבין באיזה שלב הקהל שלי נמצא, ודבר שני באיזו רמה תפקודית הוא נמצא, האם הוא נייד, עצמאי ופעיל מבחינת הצרכים והרצונות שלו, או שהוא חווה ירידה בתפקוד ואז הצרכים מאוד שונים".
"כשאני מבין מה הצרכים של קהל מבוגר, אני בעצם מבין שאני יכול לשווק לו תיירות, פנאי, רכבים ,נדל"ן ועוד", סיפר מנכ"ל senior market.