המניות של אמריקן איגל עלו בעקבות הקמפיין מעורר הסערה של השחקנית הידועה סידני סוויני שהציג 'עליונות לבנה'. כעת, גאפ משיבה פייט ומעלה קמפיין ביגוד משלה שמשתתפות בו שורה של נשים בעלות מראה מגוון ואחר. שגיא לירן, יוצר תוכן באינסטגרם, על הקמפיינים מעוררי הסערה בעולם האופנה.
"בגאפ מקדמים מה נקרא משהו במקום את העליונות הגזעית הלבנה. בקמפיין של גאפ הביאו קבוצת נשים גלובלית. הן דומות לסידני סוויני במבנה הגוף אבל הן כן קבוצה מגוונת: יפנית, טרנסית. הן מעולמות הקיי פופ ומאוד מתפוצצות בעולם. גאפ ניצלו את המומנט הזה אבל התגובות לא היו חלקות כל כך. היו כאלה שאמרו שהוא יותר מדי פרוגרסיבי ומשיג פנטזיה", אמר לירן.