תת אלוף (במיל') ארז וינר, לשעבר עוזר הרמטכ"ל, התייחס להסכם אפשרי לסיום המלחמה והדגיש כי חמאס לא יכול להיות חלק מעתיד הרצועה.
"אנחנו מבינים היום יותר טוב מבעבר שכל עוד חמאס בעזה, גם במודל חיזבאללה, אז נמשיך להיות מאוימים ובסכנה, בטח ובטח שכל הפסקה כזאת תלווה בסיוע ובשיקום הרצועה, מה שיוביל להתעצמות חמאס", הדגיש וינר.
על טראמפ אמר: "אני לא חושב שהוא ישים על השולחן תוכנית לסיום המלחמה שתסכן את ישראל".