יוצר התוכן שגיא לירן שוחח עם איריס קול ב-103fm על המוצר השערורייתי החדש שהשיקה קים קרדשיאן תחת המותג סקימס. המוצר החדש תחת המותג עורר סערה ברחבי העולם.
"כמעט כמו כל מוצר שקים מוציאה עם סקימס, נהפך לסולד אאוט", שיתף לירן על הצלחת המוצר השנוי במחלוקת.
איריס שאלה: "אנשים קונים את זה כדי ללבוש את זה או כפריט אספנות?" ושגיא הגיב: "אני חושב שגם וגם. בסוף המטרה שלה לא הייתה שאנשים באמת ילבשו, למרות שיש אנשים שילבשו וזה יהיה עבורם מוצר. הכוונה שלה הייתה לעורר שיח על שיער גוף, מיניות, נשיות ואיך כל הדבר הזה נתפס. אני חושב שיש פה כמה סטנדרטים - דאבל או טריפל סטנדרט".