אסף נבו ('103fm'), שיבח בשיחה עם איריס קול את הזמר ג'ימבו ג'יי (עומר הברון) על הופעתו הראשונה באמפי קיסריה, כאשר במסגרת ההופעה הציג את שירי האלבום החדש שלו 'הכל טוב'.
"אחת ההופעות החזקות שיצא לי להיות בהן בתקופה האחרונה ואת יודעת שהייתי בהרבה הופעות", ציין נבו.