בחודש מרץ האחרון הייתה אמורה להתקיים סדנת ענק בניצוחו של הקואצר' הבין לאומי טוני רובינס, אבל הנשיא טראמפ ןמשמרות המהפכה חשבו אחרת. גל פרנקל, מנכ"ל רימוט אקספיריינס, נציגת טוני רובינס בישראל, סיפר לאיריס קול, כי גם אם הסדנה תתמהמה - היא בוא תבוא. הכינו את היומנים.
פרנקל הכריז על סדנה בת ארבעת ימים של טוני רובינס. הוא אמנם לא יגיע בעצמו לישראל, אך אנשים מטעמו יגיעו לארץ, ויעבירו ביחד איתו את הרעיונות שלו. "טוני הוא אוהב ישראל גדול, וכשהוא שמע שנאלצנו לדחות את הסדנה, הוא רצה שפפתח יומנים למועד הבא", סיפר פרנקל. "ב-16 ביוני נקיים את הסדנה בסינמה סיטי גלילות, היא תהיה קצת גדולה יותר מהמתוכנן - אותה חוויה כמו שתכננו".
הוא הבטיח: "מצפים לנו ארבעה ימים עם הרבה מאוד אנרגיה. המשתתפים יקבלו כלים מעשיים לצאת מתקיעות ולהתמודד עם קשיים".