|
| "מי פומו? קראת לי פומו?"
קישור ישיר לקטע מדיה:
הטמעת הנגן באתר או בבלוג שלך:
זהבה בן הבת (פרלה דנוך): "הכל בכיף, שמח. אני קורנת במלחמות, זה כיף - הכל נעצר, אין מחויבות, מלא זמן לבשל ולראות טלוויזיה". רון שלום: "כן, אין פומו"זהבה בן הבת (פרלה דנוך): "מי פומו? קראת לי פומו?"