שניים עד ארבע
עם רון שלום ויואב כהן

"מי פומו? קראת לי פומו?"

זהבה בן הבת (פרלה דנוך) דווקא מתרגשת שיש שוב מלחמה וסיפרה: "הכל נעצר, אין מחויבות, מלא זמן לבשל ולראות טלוויזיה"


זהבה בן הבת (פרלה דנוך): "הכל בכיף, שמח. אני קורנת במלחמות, זה כיף - הכל נעצר, אין מחויבות, מלא זמן לבשל ולראות טלוויזיה". 

רון שלום: "כן, אין פומו"

זהבה בן הבת (פרלה דנוך): "מי פומו? קראת לי פומו?"

08/06/2026
זהבה בן הבת
זהבה בן הבת  |  צילום 103
Paris