"אני פגוע מאוד מהחוק הזה"

הרב יובל שרלו, ראש המרכז לאתיקה בארגון רבני צהר, על העברת חוק יסוד לימוד תורה: "מה שאני עושה כל חיי זה ללמוד וללמד תורה"


הרב יובל שרלו, ראש המרכז לאתיקה בארגון רבני צהר, שוחח עם רוני בר-און ומיה זיו-וולף ב-103fm על חוק יסוד: לימוד תורה שעבר אתמול (ד') בכנסת בקריאה טרומית.

לדברי הרב שרלו, "אני פגוע מאוד מאוד מהחוק הזה. ברמה האישית. כל חיי מה שאני עושה זה ללמוד וללמד תורה".

11/06/2026
הרב יובל שרלו
הרב יובל שרלו  |  צילום: אורן נחשון פלאש90
Paris