ישראל ברייט, סולן להקת השמחות: "היינו במנורה עם ששון שאולוב, מצד שני לא ניגנו לייב אז לא שברנו את הכלים. אני חייב לפתוח, ב26.06 ביוני אנחנו במפלצת בירושלים, 27.06 ברמת שרון בפסטיבל התקליטים והמוזיקה, ב-6.07 פסטיבל אשדוד"
רון שלום: "אם אתם רוצים מופע אנרגטי וכיפי - תבואו ותעקבו אחרי השמחות וישראל ברייט"
גיסנו: "אני תקוע ברמזור אדום של השמחות, זה כאילו ביטוי - לא הלהקה, אבל תגיד לישראל ברייט שאם הוא גבר של החיים שיעזור לי להתארגן על איזה אקורדיון"