כוחות צה"ל בלבנון ספגו אבידות כבדות בשבוע הלחימה האחרון כאשר 12 חיילים נפלו בלבנון. אבי אשכנזי ('מעריב') דן בפעילות של כוחות צה"ל באזור המנהרות מתחת לבופור, סמוך לנבטיה, ובלחימה המורכבת שמתפתחת בשטח בימים האחרונים.
"אלה תקריות שמתרחשות ברכס עלי טאהר, התקריות האלה מתרחשות במנהרות. חיזבאללה מבין שברגע שצה"ל השתלט על המרחב של התת קרקע הזה, הוא יכריע את המחבלים שנמצאים שם אבל גם יפגע בין היתר באחד הנכסים המשמעותיים של חיזבאללה. זה המהלך הדרמטי מבחינתו של חיזבאללה כשהוא מנסה למנוע את קריסת המנהרות שם", הסביר אשכנזי.