עשרות חיילי צה"ל נפלו מאז תחילת הפסקת האש בלבנון וכוחות צה"ל ממשיכים להילחם בשעות אלה נגד מחבלי חיזבאללה. אבי אשכנזי ('מעריב') התייחס לחיילים שנפלו במהלך השבוע האחרון ולפעילות צה"ל בלבנון.
"5 חיילים הרוגים בסוף שבוע, 12 חיילים נהרגו במהלך השבוע. התקריות מתרחשות ברכס עלי טאהר ששם יש את הנכסים המשמעותיים של חיזבאללה בלבנון", אמר אשכנזי. "הכוחות קושרים את ידיהם לאחור, הם לא יכולים לפעול מעבר לקו הצהוב. המרחב שבו צה"ל פועל, הוא יכול לפעול רק אם הוא מזהה איום ממשי ומיידי על הכוחות", הוסיף.