אראל סג"ל ואיל ברקוביץ'

"להמשיך ולקבור פה כל יום חייל אחר זה לא פתרון"

ברקוביץ' קרא לנתניהו לנקוט עמדה ברורה ולהפסיק להתמהמה: "הוא חייב לקחת פה החלטה" • סג"ל הספיד את הלוחמים וטען כי במלחמה יש קורבנות


אראל סג"ל ואיל ברקוביץ' שוחחו על נפילת הלוחמים בלבנון במהלך השבוע האחרון. ברקוביץ' טען כי חייב לבוא פה שינוי וסג"ל הזכיר לברקו כי מדובר פה במלחמה. 

ברקוביץ' ביטא את תחושותיו על רקע נפילת הלוחמים. "כולם פה באבל, המונדיאל לא מעניין אותי, כדורגל לא מעניין אותי, מעניין אותי איך יוצאים מהברוך הזה", ציין ברקוביץ'. "נתניהו חייב לקחת פה החלטה, מלא הרוגים, מלא פצועים, טראמפ מנהל פה את העניינים, טראמפ אמר לא לתקוף, לא להיכנס לעומק העניינים. הבייס של נתניהו לא יאהב את זה אולי אבל הוא חייב לקחת פה החלטה", הזהיר מפני נפילת חיילים נוספים. 

סג"ל השמיע שיר פטריוטי ברקע לברקוביץ' וניסה להזכיר לו למען מה עם ישראל נלחם ולמען מה חיילים נופלים: "כאן נישאר, כאן ננצח. אמרת 'אתה לא רואה אופק וזה'..."

ברקוביץ' האשים: "חיים פה באי ודאות, הכול טוב, להמשיך ולהמשיך ולקבור פה כל יום חייל אחר זה לא פתרון...". 

סג"ל התפרץ לאחר שברקוביץ' קטע אותו וביקש להתייחס להאשמות שהוטחו כלפי חברי הממשלה על כך שלא הגיעו להלוויתו של סא"ל דור בן שמחון ז"ל: "אתה לא יכול להגיד את העמדה שלך ולחשוב שאני לא אבוא ואענה. דיווחו שאף אחד לא מהממשלה לא הגיע וזה ביזוי וזה". 

21/06/2026
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'  |  צילום: עופר חג'יוב
Paris