בפתח שניים עד ארבע ב-103fm דן בתוכנית ביום ה' שעבר בה התארחה להקת השמחות בתחנה במסגרת חמישי הצגה. וגם: הסנפירים של יואב, ובית הספר האיראני לניהול מו"מ.
רון שלום: "איך היה לך הסופ"ש?"
יואב כהן: "הלכתי לעשות מדרסים. נדמה לי שהרגל שלי גם שטוחה וגם עקומה".