המאזין שהגיע לארץ מפריז לחופשה בצפת, סיפר על השינוי בעיר, אותה הוא מכיר עוד מתקופתו הקודמת בארץ: "צפת הייתה עיר תיירותית. כל מי שרצה לנפוש היה מגיע לכאן מכל מקום. זאת הייתה עיר שוקקת חיים בכל מובן המילה. ראש העיר הנוכחי הוא חרדי מטעם ש"ס והעיר שינתה את צביונה".
מה הייתה תגובתו של סרי?