המאזין שיתף את ברק סרי בכאב שלו והציע את איזנקוט לראשות הממשלה: "אני חייל גבעתי לשעבר, פוסט טראומתי כבר 27 שנה. החיילם לא יכולים להיהרג יותר. אנשים לא מבינים מה זה משפחות שכולות. אני רוצה מישהו שירגיע. כל רמטכ"ל שמגיע להיות רמטכ"ל, הוא לא הגיע לשם סתם, תנו לאיזנקוט צ'אנס ואני אומר את זה בתור ימני. אני רוצה להרגיע, הייתי בוחר בכל מי שירגיע, די אנחנו עייפים. מי שלא איבד לא מבין את זה. רק שומעים הותר לפרסום ואחרי שעה זה עובר וממשיכים לבלות".
איך השיב סרי?