יואב כהן: "מה זה הקופסא הענקית באוטו שלך"
רון שלום: "על הגג? קניתי טלוויזיה ענקית, הזמנתי אנשים לראות את המונדיאל"
יואב כהן: "אז תגיד לי מתי שאני אוכל לתאם בייביסיטר"
רון שלום: "האמת שאני פולי בוקד, קבעתי עם אנשים - בר צברי, פאר טסי ועוד מלא אנשים. גם קרפל ואיציק"
יואב כהן: "איך אתה מתקין את הטלוויזיה?"
רון שלום: "אני אזמין מישהו"
יואב כהן: "תתקשר לנתן הטמבוריסט ותתקין לבד, אתה גבר לא?"