רון שלום שאל את יואב כהן לשלומו, יואב השיב: "רגוע"
רון שלום: "מה רגוע פה?"
יואב כהן: "אני ציני, איך אפשר להיות רגוע עם כל הבאלגן מסביב? גמרו אותנו"
רון שלום: "בשבוע האחרון בדקו במדד המדינות השלוות בעולם ואנחנו במקום ה-5! מהסוף.."
יואב כהן: "אבל אנחנו מקום 2 באירוויזיון, זה הכי חשוב"