ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי ('וואלה'), ציין בשיחה עם איל ברקוביץ' ואראל סג"ל ב-103fm כי ישראל תיסוג מלבנון אם האמריקנים יתעקשו על כך".
"אנחנו באים למו"מ עם לבנון בראייה רחבה, שאנחנו מוכנים לוותר על נכס גיאוגרפי שאי אפשר לירות ממנו בכינון ישיר", אמר בוחבוט. "צריך לשים את זה על השולחן - אם האמריקנים ירצו שניסוג מלבנון אז אנחנו ניסוג".