ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן שוחח עם ענת דוידוב בתוכנית איפה הכסף ב-103fm על האישור מוועדת הכלכלה להקמת רשויות תחבורה ציבורית מטרופוליניות בתל אביב, בירושלים ובחיפה.
לדבריו, "בניגוד למה שמקובל בישראל ושאנחנו מכירים עשרות שנים, הממשלה מוכנה לוותר על סמכויות. כולם מבינים שהשילטון המקומי יותר ביצועיסטי יותר מחובר לשטח ויותר מקדם דברים".
עוד ציין כי "אנחנו יותר מבינים איפה הצריכים לעבור ואיפה פחות".
"זאת בשורה אמיתית", הוסיף.