ינון מגל ובן כספית

"מלחמה שבתוך המלחמה"

ראש מועצת חצור הגלילית מיכאל קבסה נגד הממשלה: "בבוקר נלחמים מול חיזבאללה, בצהריים מול המדינה, ובערב מול הפרוטקשן"


ראש מועצת חצור הגלילית מיכאל קבסה שוחח עם ינון מגל ועם בן כספית ב-103fm על החלטת הממשלה להכיר בתשעה יישובים כחלק מאזור קו העימות, אבל לא בחצור הגלילית.

ראשית קבסה אמר: "מלחמה שבתוך המלחמה. בבוקר נלחמים מול החיזבאללה, בצהריים מול המדינה, ובערב מול הפרוטקשן".

על פי קבסה, "בצפון חילקו בשנים האחרונות 22 מיליארד שקלים". עוד הוסיף: "חצור לא מופיעה בשום קטגוריה. כאיל ואנחנו נתון סטטיסטי ומדלגים על הילדים שלנו. אנחנו פשוןט מופקרים".

24/06/2026
חצור הגלילית
חצור הגלילית  |  צילום: איל מרגולין פלאש90
Paris