ראש מועצת חצור הגלילית מיכאל קבסה שוחח עם ינון מגל ועם בן כספית ב-103fm על החלטת הממשלה להכיר בתשעה יישובים כחלק מאזור קו העימות, אבל לא בחצור הגלילית.
ראשית קבסה אמר: "מלחמה שבתוך המלחמה. בבוקר נלחמים מול החיזבאללה, בצהריים מול המדינה, ובערב מול הפרוטקשן".
על פי קבסה, "בצפון חילקו בשנים האחרונות 22 מיליארד שקלים". עוד הוסיף: "חצור לא מופיעה בשום קטגוריה. כאיל ואנחנו נתון סטטיסטי ומדלגים על הילדים שלנו. אנחנו פשוןט מופקרים".