יו"ר הסתדרות הפועל המזרחי אבי סולימן שוחח עם איל ברקוביץ' ועם אראל סג"ל ב-103fm על ההחלטה להשאיר את ביג גלילות פתוח בשבת.
תחילה סולימן אמר כי "ההסתדרות קמה לפני למעלה ממאה שנה בחוץ לארץ". עוד ציין כי "המטרה היא לשמור על המסגרת של היהודים האורתודוקסים".
לדבריו, "אנחנו עתרנו על העניין שאין אכיפה. יש חוק במדינה שלא פותחים עסקים בשבת". עוד טען כי "בעצם פתיחת ביג בשבת יש אפלייה של כמה גורמים במשחק".