בפתח תוכניתם ב-103fm אראל סג"ל ואיל ברקוביץ' דנו במונדיאל ובדיל בין נתניהו לחרדים.
איל: "אני הולך להקריא הודעה על המונדיאל ששלח לי עכשיו חבר. אתה לא תאמין: "למי שמעוניין, יש לי חבר שרכש שני כרטיסים למשחק הגמר של המונדיאל. המטומטם הזה לא שם לב שבאותו יום הוא מתחתן. אם מישהו רוצה ללכת במקומו זה בבית הכנסת הגדול בתל אביב. לבחורה קוראים- לא נעים לי להגיד, והכל שולם".
אראל: "זאת בדיחה. איל, יצאת פיתה".
אראל הקריא הודעה בה נאמר לו ש'אנגליה תתפוצץ על גאנה', וציין: "אני כותב לו: 'אתה מתגרה בנאחס'. אני שולח לו ב 24:00 בלילה: 'אתה נאחס. אנגליה לא סחורה כמו תמיד'. המשחק מעפן. 0:0. דווקא רונאלדו בא אתמול וראית מה זה מחויבות. כמה הוא אוהב את המשחק ואת עצמו. הוא לא מסי אבל הוא גדול".
לאחר מכן איל אמר: "אראל, אתם גונבים את המדינה. סחיטה באיומים. אתה מדבר איתי על הצמד של רונאלדו?".
אראל: "אני רוצה לדבר על גדי איזקנוט. אני רוצה לדבר על השב"כ".
אראל התייחס לסערת דוד זיני וסגירת התא הלהט"בי בשב"כ ושאל: "זוכר את החייל שנעצר על פאץ' משיח? דגל גאווה זה כמו פאץ' משיח".