יהודה בלוי, יד ימינו של מנהיג הפלג הירושלמי, התייחס לחסימות הכבישים הערב (ד') והסביר את המניעים מאחורי מחאת החרדים על מעצר העריקים וחוק הגיוס.
"אגודת ישראל היא מטה הארגון של המחאה כשארגונים אחרים מצטרפים. אנחנו שמחים על ההתרחבות של המחאות בכל התוקף בגלל המצב שבו אנחנו נמצאים. כל מחאה והסוג שלה. זוהי מחאה לכל דבר ועניין שמתנהלת בצורה הזו. זה יגרום במהלך הערב לפקקי תנועה גדולים. אנחנו מקווים שזה יחסום כמה שיותר את המדינה ונעביר את המסר 'נמות ולא נתגייס'", הסביר בלוי. "אנחנו הציבור החרדי - מיצינו עם המדינה והחילוניות", הדגיש.