מנכ"ל מלון גלעדי ארמין גרונוולד שוחח עם ליאת רון ועם אריה מליניאק בתוכנית איפה הכסף ב-103fm על אודות התיירות בצפון ועל השאלות האם הציבור הישראלי מוכן לחזור לצפון וכיצד בעלי העסקים מתמודדים עם השנים הקשות.
ראשית גרונוולד אמר: "אנחנו כבר לפחות עשרה ימים, אם לא יותר, שכבר לא נשמעים קולות פיצוצים. באזוק שלנו בטוח לא. הצפון זה המקום הכי יפה בארץ. והיינו סגורים בתקופות הקשות. היום הצפון פורח וירוק. זה המקום להגיע אליו בקיץ הקרוב".
"אנחנו כאן כדי לספק בדיוק את הסחורה", הוסיף.