גדעון אוקו ועמיחי אתאלי

"זורקים אותי מהכנסת היום כי אני לא מהבייס"

עומרי רונן (הדמוקרטים) ביטא את תחושותיו הקשות כלפי הממשלה: "טבחו בנו באלפים" • ח"כ עמית הלוי (הליכוד): "אני מקווה שתרבות החרמות מאחורינו"


פינת הפריימריסטים: ח"כ עמית הלוי (הליכוד) ועומרי רונן (הדמוקרטים) פרשו את משנתם לקראת הבחירות שמתקרבות. מה חשבו על נאומו של רה"מ נתניהו מאמש (ש')?

ח"כ עמית הלוי ביקר את תרבות החרמות שהתפתחה בשנים האחרונות לדבריו בפוליטיקה הישראלית. "אחד הדברים המזעזעים ביותר במלחמה הזו היה שיו"ר האופוזיציה לפיד לא הצטרף לממשלה אחרי פתיחת המלחמה. התרבות של החרמות שהתפתחה על בסיס פרסונלי, אני מקווה שהיא מאחורינו. אני חייב לומר שאני לא בטוח", אמר ח"כ הלוי. 

עומרי רונן שמע את הדברים והזדעזע. "שמעתי לפיד, איזנקוט, הדבר הכי חמור שקרה לנו שטבחו בנו באלפים. עמית הלוי לא מחובר למציאות. מי שמתדרדר את מדינת ישראל זה בנימין נתניהו. שלא ידברו איתנו על חרמות. מי שמתעלם מרוב מדינת ישראל זה נתניהו. אני עד היום לא קיבלתי התנצלות שסבתא שלי נרצחה. גם מכנסת ישראל זורקים אותי היום כי אני לא מהבייס", התרעם רונן. 

28/06/2026
משכן הכנסת
משכן הכנסת  |  צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90
Paris