נחתם הסכם בין מדינת ישראל למדינת לבנון וצה"ל צפוי בקרוב לסגת מאזורים מסוימים בדרום לבנון על מנת לאפשר לצבא לבנון להשתלט עליהם ולבסס מחדש את הריבונות של המדינה על פני חיזבאללה. תא"ל (מיל') ארז וינר, יו"ר תנועת הביטחוניסטים, ניתח את ההסכם מנקודת מבטו.
"הדבר הנכון בלבנון על אחת כמה וכמה היה לרוץ להסכם עם לבנון. צריך לברך על כך שזה נעשה. אנחנו מחלישים ככה את הציר האיראני, את מזכר ההבנות שנחתם איתם, מחלישים את חיזבאללה בתוך לבנון, קורה פה משהו מדהים. למרות האיומים המפורשים של חיזבאללה, לבנון לא נסוגה. ללבנונים נמאס מחיזבאללה ששולטים בהם ביד רמה", אמר וינר. "לבנון מוכנה לסכסוך אלים עם חיזבאללה", הדגיש.