אראל סג"ל ואיל ברקוביץ'

"אתה גורם לי להקיא עליך - תביאו לי מתקן הקאה"

ברקו הביע שאט נפש מהביקורת של סג"ל על איזנקוט: "אתה סמרטוט" • סג"ל: "תברך על ההסכם - איזנקוט לץ ביטחוני" • ברקו הגיב: "אתה רק דף מסרים מהלך"


אראל סג"ל ואיל ברקוביץ' שוחחו על הנאום של בנימין נתניהו אמש (ש') והביעו את דעתם על ההתפתחויות הביטחוניות והמדיניות האחרונות. ברקוביץ' התקומם על הדברים שנתניהו אמר. איך סג"ל הגיב?

ברקוביץ' הסביר: "כל דקה אני רואה אותו מדבר כמו פתי, 'במשמרת שלי זה לא יקרה', 'במשמרת שלי זה לא יקרה', מה לא קרה במשמרת שלו? אם אתה מחזיק מעצמך אראל בוא לא נדבר על איזנקוט כי אין לו שום תפקיד. הוא לא אחראי כרגע על כלום. אתה שקרן, גונב דעת, נוכל, איזה נוכל, אם ההסכם הזה כל כך היסטורי למה ביבי לא חתם עליו? הוא שלח מזכיר לחתום עליו? אני זוכר שנחתמו הסכמי שלום עם מדינות ערב..."

אראל סג"ל: "זה התחלה של הסכם שלום"; איל ברקוביץ': "הסכם חארטה. הם יכולים להשתלט על חיזבאללה? תפסיק לחרטט אותי". 

סג"ל הזכיר את תקופתו של איזנקוט בממשלה בעת המלחמה: "איזנקוט אמר בממשלה שהמטרות של ישראל בלבנון חייבות להיות פירוז ופירוק חיזבאללה. אפשר להגיד דבר והיפוכו תוך חודש?"

ברקוביץ' ציין: "כשאיזנקוט יהיה ראש ממשלה ויהיה ה-7 באוקטובר אחרי יומיים הוא לא יהיה ראש ממשלה. אתה יודע למה? כי יש לו מצפון. אתם אנשים בלי מצפון. אתה היום עוד שנייה גורם לי להקיא עליך". 

סג"ל טען כי ברקוביץ' צריך להודות לנתניהו היום: "אתה צריך לברך על ההסכם. אתה יודע איך ההסכם הוא טוב? כי חיזבאללה מאיים על מלחמת אזרחים. איזנקוט זה לץ ביטחוני. ליצן ביטחוני. אני חושב שהוא ליצן". 

ברקוביץ' תקף: "אם הוא ליצן אתה סמרטוט. אתה רק דף מסרים מהלך. אתה, שופרי וכל הברדוגוים אתם רק דף מסרים. סמרטוט". סג"ל: "אני סמרטוט גאה"; ברקוביץ': "תביאו לי מתקן הקאה". 

28/06/2026
אראל סג''ל ואיל ברקוביץ'
אראל סג''ל ואיל ברקוביץ'  |  צילומים: 103fm ועופר חג'יוב
Paris