רון קופמן ואריה אלדד

"האיראנים לקחו בעלות על לבנון והם הריבון בשטח"

אבי אשכנזי, כתב צבאי ('מעריב'), טען כי האיראנים ניצלו את הזלזול הישראלי במו"מ עם לבנון: "ישראל התעשתה מאוחר מדי"


אבי אשכנזי, כתב צבאי ('מעריב'), טען בשיחה עם רון קופמן ואריה אלדד ב-103fm כי האיראנים ניצלו את הזלזול הישראלי בשיחות עם לבנון כדי לקחת בעלות על ארץ הארזים במסגרת המשא ומתן מול האמריקנים.

"ישראל הגיעה לסיטואציה בעייתית. בהתחלה היא זלזלה בהסכם השלום עם לבנון ושלחה את הדרג הכי זוטר לסוגיה הזאת. האיראנים לקחו בעלות על לבנון והם הריבון בשטח", טען אשכנזי. "ישראל התעשתה מאוחר מדי. לאיראנים כבר יש תיאבון גם לקחת בעלות על מה שקורה בעזה".

26/06/2026
הבכירים האיראנים במו"מ בשוויץ
הבכירים האיראנים במו"מ בשוויץ  |  צילום: Hamed Malekpour Getty Images
Paris