הכתב הצבאי אור הלר (חדשות 13) שוחח עם רוני בר-און ומיה זיו-וולף בתוכניתם ב-103fm על הדיווחים כי צה"ל החל בנסיגה מלבנון.
על פי הלר, "אני חושב שצה"ל נמצא במצב כמעט בלתי אפשרי בלבנון. מצד אחד הוא שומע מההנהגה שלנו על בסיס יום יומי שאנחנו נישאר בלבנון כמה שצריך, ועוד הרבה זמן".
"מצד שני", הוסיף והמשיך: "צה"ל נמצא במשא ומתן עם ממשלת לבנון, והוא רואה שמדובר שם על נסיגה ועל תחילה של ניסוי שבמסגרתו צה"ל יוצא, צבא לבנון נכנס, והמבחן של צבא לבנון בכל תא שטח זה לוודא שחיזבאללה לא חוזר, מתעצם, ונמצא שם".
"כל מי שעיניו בראשו מבין שהמלחמה בלבנון נגמרה", הוסיף.