איפה הכסף
עם ענת דוידוב

'BIG' מצטרפת למכירות באינטרנט

מנכ"ל 'BIG': "לקוחות שמוכנים להמתין כמה ימים, ירכשו את המוצר בהנחה של 15%-20%"


ענת דוידוב שוחחה בתוכניתה 'איפה הכסף' עם מנכ"ל רשת 'ביג' שסיפר על הרפורמה החדשה של הקבוצה: "העתיד עלול להיות כזה שהכל יעבור באינטרנט ואחוז הקניות ייפגע. אנחנו נערכים לכך בהתאם"

דריסת רגל ראשונה בארץ של חברת קניונים בשוק הדיגיטלי. רשת 'ביג מרכזי קניות' הכריזה היום (ב) על מסלול חדש של רכישת מותגים ברשת ומציעה לצרכנים שלא לרכוש מוצרים בקופת החנויות אלא לבחור את הפריט שברצונם לרכוש בחנות ולהזמין אותו מאתר 'ביג פלוס' או באפליקציה וליהנות מתקרת הפטור ללא מע"מ ומס קנייה. על השירות החדש סיפר המנכ"ל איתן בן זאב: "מעתה הלקוחות יכולים להזמין את המוצר שלהם דרך הסמארטפון בעודם בחנות במחירים נמוכים משמעותית ולקבל את המוצר מספר ימים לאחר מכן ללא מכס וללא מע"מ".

עוד הוסיף: "דואר ישראל משתפר בשירות שלו אך אנחנו נעבוד עם חברות שילוח נפרדות כמו UPS עם יכולות משופרות לשילוח מוצרים ללקוח. בכל מרכזי הקניה שלנו תהיינה עמדות בהן יהיה ניתן להחזיר את המוצרים שהוזמנו ולקבל זיכוי במידה והלקוח מתחרט ומעוניין לבטל את העסקה".

"ההבדל בשירות שלנו הוא בהנחה המשמעותית במע"מ ובמכס", סיפר המנכ"ל: "בשאר אתרי האינטרנט וברשתות הישראליות יאלצו הלקוחות לשלם בעוד שאנחנו מייבאים את הסחורה שלנו ממרכזי הלוגיסטיקה בחו"ל. כמעט כל רשת ישראלית לא מייצרת את המוצרים בארץ אלא מייבא אותה מחו"ל, אנחנו מתכננים לייצר הנחה על מוצר עבור הסבלנות של הלקוח לקבל את המוצר מספר ימים מאוחר יותר ממועד הקנייה. חנויות משלמות לנו על שכר דירה, שיווק ועוד. באמצעות הרשת האינטרנטית, אנחנו יכולים לחסוך את התשלום הזה ללקוח. ייתכן ובעתיד הקונים יתמעטו בחנויות הפיזיות וישתמשו באתרים ולכן מטרתנו ליצור איזשהו מיגון שיאפשר לנו להרוויח בשני הערוצים, הפיזי והדיגיטלי. העתיד עלול להיות כזה שהכל יעבור באינטרנט ואחוז הקניות ייפגע. אנחנו נערכים לכך בהתאם".

 

עריכה: איתמר זיגלמן

25/09/2017

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


Paris