איפה הכסף
עם ענת דוידוב

"חודש נובמבר שבר את כל השיאים מבחינת פירסום ומכירות"

נתי יעקובי, מנהל יפעת בקרת פרסום, מסכם את חודש הקניות המטורף שעבר עלינו לטובה: "עלייה של 120% לעומת שנת 2016 "

מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום בתחום הקניות אונליין מצא כי מתחילת נובמבר 2018 ההוצאה לפרסום מוצרים ושירותים תחת הכותרת 'בלאק פריידי', יום הרווקים הסיני, שופינג IL וכו' הסתכמה ב-17.7 מיליון ש'. מדובר בעלייה של 34% בתקציבי הפרסום לעומת שנה שעברה. אלון גל שוחח עם נתי יעקובי, מנהלת 'יפעת' בקרת פרסום, שסיכם את חודש הקניות.

29/11/2018
הישארו מעודכנים

"חודש נובמבר שבר את כל השיאים מבחינת פירסום ומכירות"
"חודש נובמבר שבר את כל השיאים מבחינת פירסום ומכירות"  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image