103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
איפה הכסף
עם ענת דוידוב

"חודש נובמבר שבר את כל השיאים מבחינת פירסום ומכירות"

נתי יעקובי, מנהל יפעת בקרת פרסום, מסכם את חודש הקניות המטורף שעבר עלינו לטובה: "עלייה של 120% לעומת שנת 2016 "

מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום בתחום הקניות אונליין מצא כי מתחילת נובמבר 2018 ההוצאה לפרסום מוצרים ושירותים תחת הכותרת 'בלאק פריידי', יום הרווקים הסיני, שופינג IL וכו' הסתכמה ב-17.7 מיליון ש'. מדובר בעלייה של 34% בתקציבי הפרסום לעומת שנה שעברה. אלון גל שוחח עם נתי יעקובי, מנהלת 'יפעת' בקרת פרסום, שסיכם את חודש הקניות.

29/11/2018
הישארו מעודכנים

"חודש נובמבר שבר את כל השיאים מבחינת פירסום ומכירות"
"חודש נובמבר שבר את כל השיאים מבחינת פירסום ומכירות"  |  צילום אילוסטרציה: Ingram Image