כשהכסף, האינטרסים והמצוקה משבשים את שיקול הדעת: בכיר בפרקליטות מחוז ת"א לשעבר, שרץ עם בני גנץ עו"ד עמית בכר, יועץ התקשורת משה גאון והבעלים של משרד יחסי הציבור פאר עו"ד איתן לוין הסבירו כיצד עובדים הקמפיינים של המועמדים השונים לקראת הבחירות. מתברר שמה שקובע זה עד כמה המועמדים מסכימים לשחרר את הרסן.
עד כמה הקמפיינרים מוכנים לטנף למען המועמדים שלהם כשמורידים את הכפפות?
משה גאון: "אנשים נכנסים לתוך הזירה וצריך לדעת להכות מספיק חזק כדי שהראש של היריב יישאר למטה, ולא יצליח להרים את הראש ולהכות חזרה".