עינת, ביתה של גברת שחברת הטלמרקטינג 'ביג סייל' הונתה אותה, סיפרה על הדרך בה שיטו באימה במסגרת 'עוקץ הטלמרקטינג': "לאחר שאיימו עליה היא שילמה להם 19 אלף שקל. זאת למרות שביטול העסקאות היה על סך 13 אלף שקל". לדברי עינת סיפרו לאימה סיפורים על דברים שתקבל מתנה ולא תשלם עליהם: "היא הגיעה לרכישות בסכום של למעלה מ-100 אלף שקל".
בהמשך הצטרפה לשיחה הפעילה החברתית מירב כהן, המסייעת באופן קבוע לאזרחים שנעקצו על ידי חברות טלמרקטינג כמו 'ביג סייל'. כהן תהתה מדוע המדינה אינה עושה מספיק, גם לאחר שהגיעה לממצאים כל כך חמורים.
בהמשך הסביר ראש הרשות להגנת הצרכן מיכאל אטלן את הבעייתיות שבאכיפת החוק ומניעת המקרים הללו: "הרשות הולכת עם יד אחת קשורה מאחור".
גדעון אוקו התעמת עם עורך הדין איתי אנשל, המייצג את חברת 'ביג סייל', שהסביר את אופן הפעילות של החברה, וגילה כי פעילות החברה הופסקה כבר לפני 8 חודשים: "מדובר בהצגת מצגי שווא וניסיון להכפיש את בעליה".