אתר אחד בארצות הברית החליט לעשות ניסוי מעניין, ובמשך יום אחד כתב בתנאי השימוש שלו שכל מי שמאשר את התנאים מוכר את נשמתו לשטן - לא פחות, וממנה את האתר להיות הנציג שלו. 7,000 אנשים אישרו את התקנון באותו יום.
עו"ד גיא אופיר, מומחה בדיני אינטרנט: "אף אחד מאיתנו לא קורא את התנאים. לאף אחד אין כוח לזה כך שכולנו מסכימים להכל מבלי לקרוא". ובכן, לא עוד. "הרגולטור באיחוד האירופאי אמר 'עד כאן', והבהיר לתאגידים שהם לא יכולים לדחוף את כל הסעיפים שהם רוצים בתנאי השימוש". וכן - זה כולל את הגישה לאנשי הקשר - שלא ברור למה רוב האפליקציות מבקשות שניתן להן את האופציה לכך. "אנחנו מנהלים מאבק ורוצים שגם הרגולטור בישראל יקבל שלא מתקבל על הדעת שיש כל מיני צפרדעים בתנאי השימוש", הוסיף אופיר.